Tuesday, June 15, 2010

Demam Bola...Yeee Haaaa!!!

Huhuhuh!!!!....
Salam 2010 untuk semua...huarghhhhhhhhh..baru tersedar yang aku dah lama sesangat tak update my blog nie..actually sebenarnya macam2 yang terjadi dan kesibukan tu jugaklah yang membuatkan aku susah skit nak update..hehehe..bz lah sesangat kan...sengaja bebuat bz or mmg bz...hmm ntahlah aku pun tak tau....kuikuikui...
Macam2 yang berlaku sepanjang 2009...dan 2010....huhuhu..biasalah selagi hayat di kandung badan macam2 lah jugak yang akan kita tempuhi sebagai umat Islam dalam dunia yang sementara nie...pelbagai jenis manusia jugak yang kita jumpe...So untuk intro dan posting pertama setelah half year 2010 nie aku sajer jer nak mencoretkan sedikit kata2 yang bahawa pasni nie InsyaAllah aku akan mengupdate blog ku nie sekerap mungkin...
Tungguuuuuuuuuuu keupdatean blog ku ini kay...InsyaAllah..kalau tak membzkan diri...hehehehe...
Wakakaka...
Update untuk malam nie....nak gi tgk movie ' The A Team ' ..... Hopefully citernyer sangat seronokkkk....
Adiosss...

No comments: