Wednesday, October 22, 2008

My Naughty Niece & Nephew




Syaqeer yang gatal ngan air liur melelehnyerrrrrrr....




huhuhuh....comotnyerrrrrrrr bucuk mummy dia nie......



Hehehee...kenyit kat saper tu....n jom nyanyi tepuk amai2 song with syaqeer


Diam tak diam dah 4 orang anak buah kesayangan dah...aku jer xtau lah lagi bila..hehehe..sooon..biasalah orang cecomel mmg banyak pilihan..hehehe..perasan lah pulak...
Anak2 buah kesayangan aku nie mmg nakal2 dan buas semuanya...hehehe..mummy dia nie baik...heheh..baiklah sangat kannn...Seronok sebenarnya melayan anak buah nie tau...sbb aku pun memang sukerrrrrrr sangat ngan bebudak..maklumlah adik beradik kan ramai 7 orang...pastu aku laks cepat dapat adik...so setakat nak handle bebudak nie dah tip top lah....

Anak buah pertamaku...Nur Adeyana...ada macam mummy dia tak...



Nie adiknye...Adam Haiqal...nama dua2 aku kasi..hehehe...


Yang ni plaks....Syaqeer Zufayree....nie...my sis Ieyra nyer hasil..

Adeyana yang tgh syonok nak gi shopping ngan mummy....seksi meksi jer kejenyer....



Senyum skit....ehhh...skali tgk dah macam sharlenee lah plaks....

No comments: